مقایسه روش پولی و رایگان در به دست آوردن یوسی در بازی پابجی

بازی پابجی یکی از پر طرفدارترین بازی های حال حاضر در موبایل است. این بازی که دارای سلاح ها و تجهیزات زیادی است می توان آن ها را در طول بازی پیشرفته تر کرد و بسیاری از آن ها را تغییر داد. این تغییرات لازمه داشتن ارز یا پول یا همان یوسی است که در ادامه به شرح آن می پردازیم. یوسی ها را می توان هم به صورت رایگان و هم به صورت پول واقعی خریداری کرد.

اگر اهل بازی و به خصوص بازی های موبایل هستید، حتما تا به حال با پرداخت های درون برنامه ای بر خورد داشته اید. در بازی های مختلف ارز ها نام های متفاوتی دارند؛ در بازی فورتنایت به آن ها ویباکس، در پابجی یوسی، در کلش اف کلنز جم و ....نامیده می شوند.

خرید یوسی پابجی موبایل ارزان ترین در سریع ترین زمان ممکن - پابجی پرشین  معتبرترین سایت فروش یوسی

همانطور که اشاره کردیم ارز در بازی پابجی یوسی ها هستند که به کمک آن ها می توان وسایل و تجهیزات زیادی را خرید و یا آن ها را تغییر داد و یا آپدیت کرد. یوسی های بازی پابجی را می توان هم به صورت پولی که همان پول واقعی است خریداری کرد و هم می توان رایگان آن ها را به دست آورد که در ادامه قصد داریم به بررسی انواع روش های پولی و رایگان بپردازیم.

 

روش های رایگان برای به دست آوردن یوسی در پابجی

خرید یوسی در حالت عادی با پرداخت پول انجام می شود که یا از طریق کارت اعتباری و یا اعتبار گوگل پلی صورت می گیرد که این روش برای اکثر کاربران ایرانی سخت و یا غیر ممکن است. در مقابل برای به دست آوردن یوسی های رایگان باید یک سری‌ مراحل را در بازی انجام داد که دشواری چندانی ندارد.

جالب است بدانید که این بازی داستان بسیار زیبایی دارد و استفاده از یوسی می تواند تاثیر این بازی را به شدت افزایش دهد، از این رو در هر بازی شما در مقابل 99 بازیکن دیگر قرار خواهید گرفت که با استفاده از چتر نجات بر روی جزیره ای فرود می آیید که باید بتوانید در زمان مشخص به منطقه ای که بازی بر روی نقشه مشخص کرده برسید و علاوه برتلاش برای رساندن خود به این منطقه باید یک استراژدی برای از بین بردن بازیکنان دیگر نیز داشته باشید.

با شروع بازی، شما به لابی وارد می شوید که میتوانید در آن طیف کاملی از تنظیمات را تغییر دهید، نوع بازی خود را انتخاب کنید، ادعای پاداش کنید و موجودی پول پابجی خود را مدیریت کنید.

خرید یوسی پابجی موبایل | اوجم

 

روش رایگان پاسخ به Surwey ها برای دریافت اعتبار گوگل پلی به چه صورت است؟

شاید تعداد کاربرانی که از این روش برای به دست آوردن یوسی رایگان استفاده می کنند، بسیار اندک باشند زیرا اکثر کاربران با surwey آشنایی ندارند و به همین دلیل به نحوه شارژ اعتبار گوگل پلی خود نا آگاه هستند.

 

نحوه کار شارژ اعتبار گوگل پلی با پاسخ به surwey ها: برای شارژ اعتبار گوگل پلی شما باید حتما سیستم عامل اندروید داشته باشید و برنامه Google opinion reward را در گوشی خود نصب کنید، سپس به پیام های سروری هایی که برای شما آمده است جواب دهید که با این کار بعد از مدتی گوگل پلی شما شارژ خواهد شد. پس از مدتی که اعتبار شما به اندازه کافی جمع شد، با توجه به روش پرداخت Google play balance اقدام به خرید یوسی می کنید.

 

روش دریافت یوسی در پابجی با استفاده از گیفت کارت: نکته ای که در اینجا ممکن است سوال بر انگیز باشد این است که کشور ایران با توجه به تحریم ها نمی تواند گیفت کارت های گوگل پلی را خریداری کند اما همیشه یک راه دیگر نیز برای انجام هر کاری وجود دارد، لذا برای دریافت گیفت کارت ها با نصب برخی اپلیکیشن ها یا ورود به بعضی سایت ها می توان گیفت کارت را خریداری کرد و به دست آورد.

 

به دست آوردن گیفت کارت ها به این صورت است که وقتی وارد اپلیکیشن و یا سایت می شوید، از شما یک سری کار هایی را می خواهد تا انجام دهید و کاربر بعد از اتمام این کار ها گیفت کارت را دریافت می کند. نکته قابل توجه و مهمی که وجود دارد این است که هرچقدر تعداد کار های انجام شده که به عهده شما محول شده است بیشتر باشد که شما آن ها را انجام داده اید، گیفت کارتی با شارژ و یا اعتبار بیشتر دریافت می کنید.

 

uc پابجی خرید یوسی بازی را به طور خارق العاده ای جذابتر میکند،مقاله جذاب  ucپابجی

 

دریافت یوسی رایگان با انجام مود الیت رویال در بازی پابجی: شما در این قسمت از بازی برای ورود به بازی باید حتما مقداری یوسی پرداخت کنید که بتوانید از مود الیت رویال استفاده کرده و وارد بازی و انجام مراحل آن شوید. شاید این سوال پیش بیاید که در صورت پرداخت یوسی، پس انجام این کار برای به دست آوردن یوسی پابجی کار بیهوده ای است اما در واقع چنین نیست.

 شما با پرداخت مقدار اندکی یوسی می توانید وارد بازی شوید و پس از اتمام مراحل آن در صورتی که بتوانید مراحل را با موفقیت پشت سر بگذارید مقدار یوسی و یا جایزه ای که به شما تعلق میگیرد بسیار بیشتر از مقدار یوسی است که شما برای ورود به الیت رویال پرداخت کرده اید.

 

روش های پولی برای به دست آوردن یوسی یا همان خرید یوسی در پابجی

همانطور که از اسمش پیداست شما در این روش باید با پرداخت هزینه ای که به صورت پول رایج است یوسی خریداری می کنید. خرید یوسی به روش پولی نیز به دو روش انجام می شود؛ روش اول این است که کاربر آی دی خود را به فروشنده و یا فروشگاه مجاز داده و آن ها با وارد شدن به بازی با آی دی که داده اید وارد اکانت شما شده و یوسی را خریداری میکنند.

روش دوم نیز خریداری کارتی است که کدهای مخصوصی روی آن حک شده و با وارد کردن این کد در بازی، یوسی ها به بازی اضافه می شود.

دانلود فیلم به تفکیک سال انتشار