انیمیشن عصر یخبندان 3 ، کارتون عصر یخبندان 5 و سریال پینوکیو در دالفک

 این روزها افراد زیادی اقدام به تولید ویدیوهای آموزشی و تبلیغاتی می‌کنند و این فیلم‌ها را از طریق وب سرویس اشتراک ویدیو در دسترس سایرین می‌گذارند. سرویس اشتراک ویدیو دالفک یکی از پربازدیدترین سرویس‌های اشتراک ویدیو است که از جایگاه خوبی در بین سایر سرویس‌های فارسی برخوردار است. عضویت در این سایت امکان آپلود ویدیو، فیلم و موزیک و اشتراک گذاری آن را به کاربر می‌دهد. بازاریابی از طریق محتوای ویدیویی نتایج مفیدی به دنبال دارد و می‌تواند بستر مناسبی برای معرفی و اعتباردهی به کسب و کارها باشد. صاحبان مشاغل می‌توانند از فرصت ارائه شده توسط سرویس اشتراک ویدیو برای افزایش بازدیدکنندگان کانال، وب‌سایت و دیگر شبکه‌های اجتماعی خود استفاده کنند. همچنین با ارائه یک بک لینک معتبر به اعتبار وب سایت خود بیفزایند. در واقع این یکی از به روز‌ترین تکنیک‌های مارکتینگ برای معرفی مشاغل و افزایش اعتماد مخاطب است. به علاوه با یادگیری اصول لازم می‌تواند به درآمدزایی خوبی هم منجر شود. دالفک چه امکاناتی به کاربران ارائه می‌دهد؟ در دالفک ویدیوها در دسته بندی‌های تفریحی، ورزشی، موسیقی، فیلم، خبری و ... ارائه شده است. کاربران می‌توانند فیلم‌هایی با موضوعات آموزشی، تبلیغاتی، فیلم‌های مستند، آماتور، موزیک ویدیو و ... را در آن بارگذاری کنید.. البته اگر به دنبال افزایش دنبال‌کنندگان و افزایش بازدید از ویدیوهای بارگذاری شده هستید، باید ویدیو خوب تهیه کنید. در ساخت یا انتخاب ویدیو توجه به کیفیت فیلم، وضوح، موزیک و ... تاثیر به سزایی در جذب افراد دارد. همچنین استفاده از عناوین و کلید واژه‌های مناسب به افراد کمک می‌کند تا هر چه سریعتر به محتوای شما برسند. مهمترین ویژگی‌های سایت اشتراک ویدیوی دالفک چیست؟

  • عدم وجود محدودیت در حجم ویدیوی بارگذاری شده
  • امکان آپلود ویدیو با کیفیت FullHD
  • پشتیبانی از تمام فرمت‌های ویدیویی
  • امکان دانلود ویدیو با کیفیت مورد نظر
  • امکان اضافه کردن واتر مارک از جمله آدرس کانال در ویدیو
  • امکان اضافه کردن لینک وب سایت و سایر شبکه‌های اجتماعی در بالای کانال
  • امکان اضافه کردن لینک‌های مورد در بخش توضیحات
  • بالا بودن سرعت پخش و آپلود بالای ویدیو
  • بالا بودن سرعت بالای استریمینگ ویدیو
  • امکان دریافت ویدیو از Youtube
  • امکان دریافت ویدیو از URL
  • امکان به اشتراک گذاری فیلم‌ها در دیگر شبکه‌های اجتماعی
  • قابلیت دنبال کردن کانال سایر اعضا
  • امکان جستجو از طریق کلید واژه ها
چطور می‌توان در دالفک عضو شد؟ برای عضویت در دالفک تنها نیاز به یک آدرس ایمیل دارید. مسیر ساده‌ای برای ساخت حساب کاربری شخصی وجود دارد. بعد از ساخت این حساب کاربری در سرویس اشتراک ویدیو دالفک شما می‌توانید اقدام به بارگذاری فیلم کنید. در این مرحله به اعضای سایت یک کانال اختصاصی ارائه می‌شود. دالفک هم مثل دیگر شبکه‌های اجتماعی مجازی یک سری قوانین نوشته شده دارد که بارگذاری ویدیو در سایت، منوط به رعایت آنهاست. ارائه محتوا در چهارچوب اخلاقی، فرهنگی، اجتماعی و مذهبی کشور یکی از دغدغه‌های اصلی سایت اشتراک ویدیوی دالفک است. عدم در نظر گرفتن این قوانین در ویدیوهای آپلود شده می‌تواند منجر به حذف آن فیلم شود. میزان مشارکت و تعداد اعضای فعال سایت نشان دهنده رضایت کاربران و بازدیدکنندگان است که این محصول محیط جذاب و دوستانه سایت اشتراک ویدیو دالفک است. این استقبال گردانندگان سایت را ترغیب به ارتقاء امکانات و ویژگی‌ها برای رضایت کاربر کرده است به طوریکه بی نیاز از سرویس‌های اشتراک ویدیوی غیر ایرانی باشند.

انیمیشن عصر یخبندان 5

انیمیشن عصر یخبندان 5 جز پنجمین اثر از مجموعه فیلم‌های عصر یخبندان است، و دنباله فیلم عصر یخبندان: رانش قاره‌ای (۲۰۱۲) محسوب می‌شود. صداپیشگان جدید اضافه شده به این انیمیشن جس فرگوسن، آدام دیواین، نیک آفرمن، ماکس گرینفیلد، ملیسا راوش، جسی جی، کیکه پلامر هستند. اسکرات سنجابی که مشغول ماجراجویی‌هایش است، ناگهان وارد یک سفینه فضایی می‌شود و به خاطر عدم کنترل سفینه فضایی منظومه شمسی را دچار آشفتگی می‌کند و تهدیدی جدی برای مندی، اعضای گله و کرهٔ زمین به وجود می‌آورد. در این حین هلو دختر مندی می‌خواهد با پسری ازدواج کند اما مندی و همسرش الی اجازه نمی‌دهند تا اینکه هلو این خبر باور نکردنی را در روز سالگرد ازدواج پدر و مادرش می‌دهد که سخت آنها را ناراحت می‌کند. از طرف دیگر سید قصد ازدواج با یک هم‌نژادش را دارد اما هیچ حیوان ماده‌ای قبول نمی‌کند

انیمیشن عصر یخبندان 3
 

Ice Ages 3Dawn of the Dinosaurs انیمیشن عصر یخبندان 3 نام سومین نسخه از سری انیمیشن‌های عصر یخبندان می‌باشد که بعد از نسخه عصر یخبندان: ذوب در ۱ ژوئیه ۲۰۰۹ اکران شد. مندی و الی بزودی صاحب بچه می‌شوند. مندی به‌قدری از این بابت هیجان‌زده‌ است که دیگر به چیزی اهمیت نمی‌دهد. دیگو نیز دچار تغییری در بدن خود شده و حالا که مندی صاحب یک خانواده شده‌است می‌خواهد او را ترک کند سید که فهمیده‌ است گروه بزودی متلاشی می‌شود سعی می‌کند برای خودش گروهی مستقل تشکیل دهد. او سه تخم دایناسور پیدا می‌کند ولی مادر بچه‌ها آنها را همراه سید می‌دزدد.   حالا که سید گمشده است مندی و الی با دیگو که برگشته است به اعماق زمین می‌روند و درمی‌یابند که هنوز دوران دایناسورها تمام نشده‌ است. آنها به رهبری یک راسوی ماجراجو به‌نام باک به‌دنبال سید می‌روند.

سریال پینوکیو
 

سریال پینوکیو دوبله فارسی پینوکیو یک شخصیت داستانی و شخصیت اصلی ماجراهای پینوکیو از نویسندهٔ ایتالیایی، کارلو کلودی است.[۱] پینوکیو در واقع عروسکی چوبی است که آرزوی تبدیل شدن به پسری واقعی را دارد. همچنین او بسیار دروغ می‌گوید.

دانلود فیلم به تفکیک سال انتشار