تاج گل تبریک افتتاحیه سالن زیبایی

خرید تاج گل برای مراسم‌های افتتاحیه بسیار مرسوم است و هنگامی که کسی کسب و کار تازه‌ای راه می‌اندازد معمولا دوستان و آشنایان پیام تبریک و تهنیت خود را از طریق یک گل تبریک به او می‌رسانند و برای او آرزوی موفقیت می‌کنند. در واقع فرد تازه کار با دیدن گل‌های تبریک متوجه می‌شود که تعداد زیادی هستند که از او حمایت می‌کنند و در آینده اگر دچار مشکلی شد می‌تواند روی کمک آن‌ها حساب باز کند.

شروع یک کار جدید

قطعا شروع کردن کسب و کار جدید یکی از مهم‌ترین و لذت بخش­ترین تجربه‌هایی است که هر فردی در زندگی خود تجربه می‌کند. لذتی که شاید با کمی دلهره و نگرانی نسبت به آینده همراه باشد. مخصوصا در دنیایی که رقابت بین مشاغل بسیار زیاد شده و برای رسیدن به موفقیت راه پر پیچ و خمی رو به روی افراد خواهد بود. در چنین مواقعی حمایت و تشویق دیگران می‌تواند قوت قلبی باشد و کمی از این ترس و نگرانی را کاهش دهد. فرض کنید یکی از دوستان شما یک سالن زیبایی را می‌خواهد افتتاح کند. احتمالا ابتدا لازم دارد که آموزش‌ها و مدارک مورد نیازش را بگیرد بعد مدتی به دنبال اخذ مجوز باشد و در نهایت پس از افتتاح سالن تلاش کند در این بازار پر رقابت دوام بیاورد. شاید تنها کاری که شما بتوانید در حق دوستتان بکنید این باشد یک تاج گل تبریکی را برای او در روز افتتاحیه تدارک ببینید و با حمایت خود او را نسبت به آینده امیدوار کنید.

شروع یک کار جدید

متداول‌ترین گل‌های افتتاحیه

با توجه به نوع کسب و کار و نسبتی که با فرد تازه کار دارید باید نوع گل‌های تاج گل تبریک خود را مشخص کنید. به طور مثال هنگام خرید تاج گل تبریک برای افتتاحیه‌ی یک سالن زیبایی باید از گل­های متنوع با رنگ‌های شاد استفاده شود مانند موادی که در سالن‌های زیبایی به کار گرفته می­شوند.

1-رز

گل‌های رز گل‌های زیبایی هستند که معمولا در اکثر مناسبت‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. رزها رنگ‌های متفاوتی دارند و هر رنگ پیام خاصی را منتقل می‌کند. به طور مثال قرمز برای نشان دادن عشق و محبت، نارنجی برای تشویق یا زرد برای نشان دادن دوستی. اگر می‌خواهید یک گل تبریک برای افتتاح یک سالن زیبایی تهیه کنید پیشنهاد می‌کنیم در تاج گل از 25 گل رز با رنگ‌های متفاوت استفاده نمایید.

2-آنتوریوم

این گل‌ها سفید و قرمز هستند و جذابیت و جلوه‌ی ویژه به تاج گل‌ها می‌بخشند.

3-گل لیلیوم

گل‌های لیلیوم از گل‌های اصلی تاج گل‌های تبریک افتتاحیه هستند چرا که تنوع رنگ زیادی دارند و ظاهر آن‌ها بسیار لوکس و زیبا می‌باشد.

گل‌های آنتوریوم و لیلیوم نسبت به سایر گل­ها بسیار گران­تر هستند بنابراین اگر به دنبال خرید یک تاج گل ارزان برای مراسم افتتاحیه هستید بهتر است تعداد این گل‌ها را کم و یا حتی حذف کنید.

4-گل داوودی

گل‌های داوودی گل‌های ارزان قیمتی هستند و معمولا برای پر کردن جاهای خالی یک تاج گل از آن‌ها استفاده می‌شود.

5-گل گیلاس

از این گل‌ها برای بیان دوستی و تحسین استفاده می‌شود. و با این نمونه گل می‌توانید برای یک دوست آرزوی موفقیت کنید.

6-گل لاله

گل لاله تداعی کننده موفقیت در کسب و کار است و به عبارتی دیگر نماد شهرت به حساب می‌آید.

7-نیلوفرهای صورتی

نیلوفرهای صورتی به واسطه‌ی رنگ و لطافتی که دارند بسیار مناسب افتتاحیه‌هایی هستند که خانم‌ها مدیریت آن­ها را بر عهده دارند مانند مدیریت یک سالن زیبایی.

تاج گل افتتاحیه

8-گل ارکیده

همان طور که می‌دانید گل ارکیده ظاهر متفاوتی دارد و اگر می‌خواهید تاج گلتان متفاوت و زیبا باشد از گل فروش بخواهید حتما از گل‌های ارکیده در تاج گلتان استفاده بکند.

9-گل لیسیانتوس

این گل‌ها نیز تنوع زیادی دارند و ظاهرشان تجملاتی است و با کمک آن‌ها می‌توانید تاج گل خود را لوکس‌تر کنید. به طور مثال لیسیانتوس زرد به معنای شادی و انرژی مثبت است. با توجه به رنگ زرد و معنی‌ای که دارد می‌تواند در تاج گل افتتاحیه یک سالن زیبایی به درستی مورد استفاده قرار بگیرند.

متن تبریک بر روی تاج گل‌های افتتاحیه

تاج گل تا حدی هنر دست گل فروش می‌باشد بنابراین برای این که اثری از خود به جا بگذارید بهتر است کارت تبریکی را بر روی تاج گل قرار دهید. با انتخاب جمله‌ای مناسب علاوه بر این که سلیقه‌ی خود را نشان می‌دهید می‌توانید پیام‌هایی سرشار از انرژی مثبت به آن دوست و آشنای خود که کارش را تازه شروع کرده بدهید. بهترین راه هم همیشه ساده‌ترین راه است سعی کنید پیام و جمله محبت آمیز خود را به ساده و خالصانه‌ترین شکل ممکن ابراز کنید.

متن تبریک بر روی تاج گل‌های افتتاحیه

اندازه‌ی تاج گل

تاج گل افتتاحیه را در قسمت ورودی در فضای باز یا یک سالن بزرگ قرار می‌دهند و معمولا هم بیشتر از یک یا چند تاج گل وجود دارد. قطعا مهم‌ترین عاملی که اندازه‌ی تاج گل را مشخص می‌کند میزان نقدینگی شما می‌باشد و شما باید متناسب با هزینه‌ای که می‌توانید پرداخت کنید تاج گلی یک یا چند طبقه بخرید. اما اگر از نظر هزینه کردن مشکل ندارید بهتر است خرید تاج گل‌های کوچک را فراموش کنید چرا که ممکن است در کنار تاج گل‌های بزرگ دیگران گم بشود و جلوه‌ای نداشته باشد.

تاکید بر استفاده از گل‌های بادوام به هنگام خرید تاج گل‌های افتتاحیه

افتتاحیه‌ها معمولا چندین ساعت طول می‌کشند و بسیار شلوغ می‌شوند به همین خاطر بهتر است به هنگام خرید تاج گل به طراوت و تازه بودن گل‌ها توجه ویژه‌ای داشته باشید تا حالت خود را حداقل تا انتهای مراسم حفظ کنند.

استفاده از گل­های با دوام

بهترین زمان ارسال تاج گل

زمان مناسب ارسال تاج گل تبریک  بستگی به این دارد که شما در مراسم حضور پیدا می‌کنید یا نه. اگر در مراسم حضور دارید بهتر است طوری زمان ‌بندی کنید که تاج گل با شما به مراسم برسد و آن را با دست خود به صاحبش تقدیم کنید و اگر در مراسم حضور ندارید بهتر است از همان اول مراسم تاج گل حضور داشته باشد و خودنمایی کند.

سخن پایانی

به طور کلی گل و خرید تاج گل انتخاب مناسبی برای انواع مناسبت‌ها مخصوصا افتتاحیه‌ها هستند. چرا که در همه‌ی فرهنگ‌ها گل‌ها ناقلان مفاهیم‌اند و می‌توانند باعث شادی و اشتیاق تمام افراد بشوند در نتیجه به راحتی می‌توانید به هر فرد و با هر ملیتی گل هدیه بدهید. بنابراین به هنگام خرید به یک سری نکات توجه داشته باشید تا بتوانید بهترین دسته گل را برای خود خریداری کنید.

دانلود فیلم به تفکیک سال انتشار