افزایش فروش در اینستاگرام

شبکه های اجتماعی یکی از بهترین پلتفرم های موجود برای انواع کسب و کارها محسوب می شوند و می توان تنها با فعالیت در شبکه های اجتماعی محبوب از جمله اینستاگرام به درآمد بسیاری رسید. در این مطلب به راهکارهای افزایش فروش در اینستاگرام می پردازیم.

چگونه می توان افزایش فروش در اینستاگرام را به صورت عملی تجربه کرد ؟

در حالی که تعداد فالوورهای شما می تواند از 10000 تا 1 میلیون نفر باشد تا بتوانید از اینستاگرام درآمد کسب کنید ، اما این تعداد می تواند متفاوت و متغیر باشد و باید حداقل تعداد فالوورهای مورد نیاز را داشته باشید و بعد از آن به نرخ بالای تعامل توجه ویژه ایی داشته باشید. اگر فالوورهای شما محتوای تولید شده توسط پیج شما را نمی بینند یا با آن تعامل ندارند ، ارسال محتوا در اینستاگرام نمی تواند سود چندانی برای شما داشته باشد.

همانطور که اشاره کردیم برای رسیدن به فروش در اینستاگرام نیاز به تعداد بالایی از فالوورها نیست و می توان با حتی ده هزار فالوور هم به درآمد رسید. بنابراین علاوه بر تعداد فالوور باید نرخ تعامل خوبی هم با مخاطبان و فالوورهای خود داشته باشید. میزان تعامل شما می تواند شامل مجموعی از لایک ها و نظرات در مورد تعداد مشخصی از پست ها باشد که این عدد را می توان تقسیم بر تعداد پست ها و تعداد فالوورها ضرب در 100 کرد. اگر تمایلی به انجام این کار ندارید ، ابزارهای آنلاین زیادی برای این کار وجود دارند.

چرا اینستاگرام به عنوان یک پلتفرم درآمدزایی شناخته می شود ؟

اینفلوئنسری : تاثیرگذاری و جذب اسپانسر

به عنوان یک تأثیرگذار و یا همان اینفلوئنسر ، شناخت مخاطبان برای شما بسیار مهم می باشد. شما باید علایق ، ارزش ها ، نیازها و خواسته های آنها را به صورت کامل درک کنید تا بتوانید تاثیرگذاری بیشتری بر مخاطبان داشته باشید. می توانید مستقیماً با برندها و کسب و کارهای بزرگ از طریق اینستاگرام یا وب سایت هایشان در تماس باشید. باید قبل از شروع به پست کردن پست های اسپانسر شده اعتماد مخاطبان فعلی خود را در روند کسب درآمد از پست های حمایت شده و اسپانسری خود را از دست ندهید. برای مثال می توانید از ایده ای ساده ایی مانند #حمایت شده یا #تبلیغ استفاده کنید.

می توانید محصولات دیگران را بفروشید. افراد زیادی هستند که از طریق برنامه های وابسته اینستاگرام درآمد کسب می کنند.

تفاوت بین اینفلوئنسر و شرکت یا فرد واسط در این است که یک شرکت واسط در تلاش است تا در ازای دریافت پورسانت فروش برند شریک را بیشتر کند. از طرفی دیگر ، عمدتاً هدف اینفلوئنسر افزایش آگاهی در مورد برندها و یا محصولات مختلف می باشد. شرکت های واسط از طریق لینک پیگیری یا کد تبلیغاتی درآمد کسب می کنند.

پست های جذاب ایجاد کنید تا بتوانید محصولات را بدون تبلیغ ات زیاد به فروش برسانید. از آنجا که فقط می توانید یک لینک در bio اینستاگرام خود داشته باشید ، می توانید یک صفحه جذاب از وب سایت خود را برای این قسمت انتخاب کنید. بنابراین در هر پست ، می توانید از طریق لینک موجود در bio خود به فالوورها بگویید که می توانند محصول را با استفاده از لینک bio خریداری کنند و یک کپشن جالب اینستاگرامی ایجاد کنید تا محصولات مورد نظر شما فروش به مراتب بهتری داشته باشند.

Instagram analytics: Growing your business faster

روش ها و اصول شناخته شده فروش محصولات در اینستاگرام که کارایی بالایی در افزایش درآمد از اینستاگرام دارند :

خرید فالوور اینستاگرام لایک اینستاگرام

استراتژی های مختلفی برای کارایی بالاتر پیج های اینستاگرامی وجود دارد که از بهترین آن ها می توان به خرید فالوور اینستاگرام به همراه خرید لایک اینستاگرام اشاره کرد. شاید تا به حال به این موضوع توجه نداشته اید اما باید گفت که بسیاری از سلبریتی ها با خرید فالوور اقدام به افزایش تعداد فالوورهای پیج های اینستاگرامی خود می کنند. برای فروش بیشتر محصولات هم می توان از تاثیرگذاری بالای خرید فالوور اینستاگرام استفاده کرد و به این ترتیب می توانید شانس بسیار بیشتری برای جذب مخاطبان و به دنبال آن فروش بیشتر محصولات خود را داشته باشید.

تولید محتوای جذاب و مستمر برای تعامل بیشتر با کاربران

ارائه عکس های با کیفیت و جذاب از محصولات در اینستاگرام ایکی از اصول مهم در تولید محتوای دیجیتال محسوب می شود. اگر بخواهیم تعریف ساده ایی از تولید محتوا داشته باشیم می توانیم آن را به معنای ایجاد و خلق مطالب کاربردی برای کاربر بدانیم ، پس می توان گفت که خلاقیت بیشتری برای پست ها و یا استوری ها می تواند شانس بیشتری برای افزایش فالوور و در نتیجه فروش محصولات بیشتر شما به دنبال داشته باشد. البته نمی توان به صورت آنی نتیجه تولید محتوای با کیفیت در اینستاگرام را مشاهده کرد اما با گذشت زمان می توانید نتیجه خارق العاده آن را ببینید.

ارتباط بیشتر با فالوورها و پشتیبانی از محصولات و خدمات

همواره ارتباط بیشتر با مخاطبان و یا همان پشتیبانی از خدمات بعد و یا قبل از ارائه ، می تواند باعث دلگرمی بیشتر مشتریان شود بنابراین حفظ و تداوم این موضوع از اصول فروش محصولات و یا خدمات در اینستاگرام محسوب خواهد شد. آنالیز پیج اینستاگرام هم از راه های معمول بررسی عملکرد کلی پیج شما می باشد که می توانید با تبدیل کردن پیج خود به پیج بیزنس آمارهای بیشتری در اختیار داشته باشید و ارتباط خود را فالوورها مستحکم تر کنید.

کلاب هاوس : پلتفرمی جدید برای رونق کسب و کارها

کلاب هاوس اینجا کلاب هاوس آن جا ! در حال حاضر کلاب هاوس از محبوب ترین شبکه های اجتماعی هم در حال جذب بیشتر مخاطب می باشد که این موضوع می تواند کلاب هاوس را به یکی از جدی ترین رقیبان شبکه های اجتماعی دیگر تبدیل کند. ایده کلاب هاوس ایده ایی است که تقریبا در سایر شبکه های اجتماعی به آن بهای کمتری داده شده است که آن هم محوریت صوتی آن می باشد. در واقع این ویژگی طرفداران خاص خود را پیدا کرده است و جامعه کلاب هاوس در حال گسترده تر شدن می باشد و همین موضوع فرصتی طلایی برای کسب و کارها خواهد بود. با خرید فالوور کلاب هاوس می توانید تاثیرگذاری بالایی بر مخاطبان داشته باشید و آن ها را مشتاق خدمات و محصولات خود کنید.

فیسبوک : اشتراک گذاری علایق !

متناسب با نوع کسب و کاری که دارید می توانید یکی از شبکه های اجتماعی را برای فعالیت خود انتخاب کنید اما فعالیت در فیسبوک معمولا برای کسب و کارها ضروری است چرا که فیسبوک مخاطبان بسیاری دارد که از دست دادن این مخاطبان نمی تواند برای کسب و کارها جالب باشد علاوه بر آن فیسبوک شبکه تبلیغاتی هوشمندی دارد که امروزه بسیاری از کسب و کارها از این شبکه استفاده می کنند که علاوه بر ارائه تبلیغات هوشمند می تواند اطلاعات مفیدی از بازدهی تبلیغات را به شما ارائه کند.

تلگرام و یوتوب : دو عضو جداناپذیر افزایش کسب درآمد

اگر تلگرام را شبکه اجتماعی بدانیم شاید بتوان گفت که در واقع اشتباهی انجام نداده ایم ! با استفاده از کانال های تلگرامی و همچنین گروه های زیادی که در تلگرام وجود دارند می توان به فروش محصولات پرداخت. همچنین کانال های یوتیوب بستری عالی برای نمایش محصولات و یا تبلیغات برند و یا کسب و کار شما هستند که می توانید با انواع روش های مختلف که بعضا توسط خود گوگل ارائه می شوند جدای از تبلیغات بینابینی کسب درآمد داشته باشید.

دانلود فیلم به تفکیک سال انتشار