جای پای یهود در صنعت سینمای جهان


سینماپرس: یهودی‌های مهاجر در دهه ۱۹۲۰ بدون هیچ قید و بندی نسبت به اعتقادات مذهبی مردم آمریکا فیلم می‌ساختند و ارزش‌های سنتی جامعه را از بین می‌بردند.
بازکردن کامل
«محمد خراسانی‌زاده» رئیس شورای سیاستگذاری دوازدهمین دوسالانه ملی هنر سرامیک ایران شد «نجوای عشق» با تبلیغاتی نامتعارف به «تالار وحدت» می‌آید «متولیان فرهنگی کشور» در زمینه درک و مراقبت از «هنرمندان» وظیفه‌ای خطیر دارند دشمن کمر بسته تا اعتماد مردم به نهادهای دینی و روحانیت را مخدوش کند «تحول محتوایی» غایت همه تحول‌هاست! «گروه هنر و تجربه» اقدام به سیاه نمایی و ترویج ناامیدی و افسردگی در بین مخاطبان خود می‌کرد/ جذب مخاطب در درازمدت محقق خواهد شد «برنارد هیل» درگذشت «ارکستر سمفونیک هنرستان موسیقی پسران» به روی صحنه می‌رود دستاورد مهم «شورای هنر» ابلاغیه‌های متعدد در زمینه حمایت از هنر و اسناد بالادستی مثل ایجاد «سند موسیقی» است سلیقه‌ها عوض شده است/ مساله در «سینما» از حالت شخصی درآمده و صنعتی شده است نیازمند «سرگرمی سالم» برای مخاطب هستیم/ «سرگرمی» حتما باید حاوی «پیام» باشد از نشان «باشگاه مخاطبان کانون پرورش فکری» رونمایی می‌شود برای موفقیت یک اثر نباید دنبال فرمول و قصه‌های تکراری رفت/ در «افعی تهران» شانس‌های زیادی برای پرمخاطب شدن کارمان داشتیم «سینما» نیاز به «هویت» دارد/ مسیر «سینمای ایران» طی بیش از چهار دهه‌ای که از عمر «انقلاب اسلامی» می‌گذرد هنوز روشن نیست! «سینمای مستند» در بخش «مخاطب شناسی» و «اکران» دچار ضعف جدی است/ نباید «مستند سینمایی» بر «کوتاه» اولویت داشته باشد «نمایشگاه کتاب تهران» بعد از گذشت ۳۵ دوره به استقرار رسیده/ تلاش می شود شرایط برگزاری ارتقا پیدا کند «فردوسی» مظهر افتخار به ایران به شمار می‌رود/ «انجمن نقالان نوجوان» تشکیل خواهدشد متراژ نمایشگاه افزایش پیدا کرده است/ بیشتر کارگاه‌ها با همت مصلی جمع‌آوری شده است جایزه یک عمر دستاورد شغلی «پیبادی» به «مل بروکس» می‌رسد «شورای تایید صلاحیت فیلم سازان اول» عملکردی شفاف و قابل دفاع را از خود به جا گذاشته است