از «استفاده از درمان ترکیبی کشت سه‌بعدی و ژن‌درمانی برای بهبود سرطان سینه» تا «افزایش صادرات دانش‌بنیان‌ها به دو میلیارد و ۵۱۰ میلیون دلار»


استفاده از درمان ترکیبی کشت سه‌بعدی و ژن‌درمانی برای بهبود سرطان سینه، افزایش صادرات دانش‌بنیان‌ها از ۲۹۵ میلیون به دو میلیارد و ۵۱۰ میلیون دلار، اعلام جزئیات اولین دوره مسابقات بین‌المللی برنامه‌سازی رایان، ثبت بیش از ۳۶۰۰ ایده در «اولین گفتاورد ملی نخبگان»، تکمیل هفتمین قطعه پازل برش استانی توسعه اقتصاد دانش‌بنیان، افزایش سقف ضمانت انتشار اوراق صکوک به ۳۲۰ میلیارد از سوی صندوق نوآوری و عنوان برتر دانشگاه گیلان در میان مؤسسات پژوهشی پر استناد دنیا از مهم‌ترین رویدادهای امروز در سپهر علم و فناوری کشور بود.
بازکردن کامل
اتصال ۱۰۰درصدی فرمانداری‌ها و بخشداری‌های کردستان به فناوری فیبرنوری این عکس از ابراهیم رئیسی را تاکنون ندیده اید ۲ عکس جالب از واکنش علم الهدی و منصور ارضی به حضور فرزندان رهبر انقلاب در چهلم شهدای خدمت رفع بی‌خوابی با خوردن این میوه ببینید | تصاویر باورنکردنی از اهلی کردن یک گرگ توسط مرد عرب! عکس | دوپینگ کریستیانو رونالدو در آلمان! قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۸ تیرماه ۱۴۰۳ / سکه در کانال جدید قرار گرفت زاکانی و قاضی زاده شکار دوربین عکاسان شدند /همنشینی فقط چند ساعت بعد از انصراف ایجاد صنایع آب‌ بر در استان خیانت است آخرین قیمت طلا و سکه پیش از انتخابات/سکه بالا پرید عکس | حضور پسران رهبر انقلاب در مراسم چهلم شهدای خدمت سومین ستاره پرسپولیس هم تمدید کرد امیدوارم بیرانوند برنگردد؛ دل او با پرسپولیس نیست! ببینید | همراهی آرسن ونگر با مشعل المپیک ۲۰۲۴ پاریس در زادگاهش استراسبورگ عکس | این ساعت نوید محمدزاده نزدیک به یک میلیارد تومان قیمت دارد! شوک جدید به بازار خودرو/ خرید و فروش خودرو متوقف شد زمان اعلام نتایج نهایی انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم اعلام شد عکس | اولین تصویر از شروع آغاز رسمی انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ عکس | سلفی مهدوی‌کیا با کاپ جام جهانی و ساعت 180 میلیون تومانی با این تکنولوژی انقلابی، شیشه جلو ماشین به نمایشگر سه بعدی تبدیل می‌شود