دو گانگی برای جوان سوءتفاهم ایجاد می‌کند/ نمی‌داند اثر سینمایی تأیید نظام اکران شده، ملاک است یا آنچه علمای دینی می‌گویند!


سینماپرس: محسن علی اکبری تهیه کننده سینما و تلویزیون در آستانه سالروز شهادت مظلومانه حضرت امام جعفر صادق (ع) گفت: جوان و نوجوان ما با مقوله حجاب آشنا نشده؛ اشتباه از کیست؟ قطعاً اشتباه از متولیان و مسئولان فرهنگی است که در این راستا کم کاری کرده اند. بعضاً آثاری که در سینما همین الآن اکران شده آثاری هستند که مخالف حجابند! ما نمی توانیم توقع داشته باشیم پرده سینما به حواشی بپردازد که در بطن جامعه با آن مخالفت وجود دارد. این دو گانگی برای جوان سوءتفاهم ایجاد می کند. نمی داند آنچه پرده سینما به عنوان اثر سینمایی مورد تأیید نظام اکران شده ملاک است یا آنچه علما می گویند ملاک است.
بازکردن کامل
«زری خوشکام» درگذشت یکی از راه های اثرگذار «توسعه فرهنگ» اقتصادی کردن آن است/ راه جدیدی در عرصه «دیپلماسی فرهنگی» با «صادرات محصولات فرهنگی» باز شده است در آینده‌ای نزدیک «اجتماع هزار نفری کانون‌های اهل سنت» را در «تالار وحدت تهران» خواهیم داشت! «بهروز افخمی» به سراغ «مست عشق» می‌رود با برگزاری کارگاه آموزشی نمی‌توان «حس» را به «شاعر» منتقل یا در او تصویرسازی ذهنی تخیلی ایجاد کرد «فارابی» در حال تهیه فیلمنامه در خصوص حماسه تاریخی «ناوگروه ۸۶» هستند/ امیدواریم فیلم سینمایی شایسته‌ای ساخته شود «چشم سوم» به همراه «هفت سنگ» به تلویزیون می‌آید «پشت پرده» از شنبه به تلویزیون می‌آید علیرغم گذشت دو قرن از ورودمان به «مدرنیته» سرشت‌مان دگرگون نشده است/ نباید فکر کنیم با دگرگونی سر و وضع یا ظواهر باطنا هم غربی خواهیم شد عکس/ نخستین روز از «نخستین دوره جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی» فرهنگ و هنر و افتخارات سرزمین گرامی ما ایران با نام «فردوسی» گره خورده است یکی از مهمترین جاهایی که می تواند از تولید محتوای سالم حمایت کند «اپراتورها» هستند/ «اپرانورها» باید با نظر سازمان تنظیمگر از سکوهای سالم تمرکز دیگر «شورای فرهنگ عمومی کشور» اهتمام بر گسترده شدن موضوع «فرهنگ عمومی» در ساحت نخبگانی کشور است! «آپاراتچی» تیزر اقتباسی منتشر کرد قهرمان‌های ما قهرمانان فیلم های کمدی شده اند/ سالهاست جای خالی قهرمان‌های واقعی را احساس می‌کنیم «سند اربعین» اولویت روز است که باید مسائل و مشکلات این حوزه را حل کند و ویراست نهایی آن به‌زودی تدوین شود «مطالبات انقلابی» را در حوزه فرهنگی و هنری نمی‌بینیم/ «مجلس دوازدهم» نباید با مدیران فرهنگی که «شو» اجرا می‌کنند مماشات داشته باشد! «دکل» انگلیسی به تلویزیون می‌آید دومین جشنواره بین المللی فیلم سازمان همکاری شانگهای در «تهران» برگزار شود/ «اتحادیه فیلم سازمان همکاری‌های شانگهای» تشکیل شود فصل جدید «آقای قاضی» از فردا به تلویزیون می‌آید