مقالات ارزهای دیجیتال

بیشتر خوانندگان احتمالا از بیت کوین، سکه و ارز دیجیتالی که در بازار ارزهای دیجیتال ارائه شده است، شنیده اند. این امر به دلیل افزایش ارزش روزافزون آن (از کمتر از یک سنت در اوایل سال 2010 تا حدود 2600 دلار در حال حاضر) به دست آمده است و به دلیل آنکه اغلب نقش مهمی در داستان کریپتو کارنسی در بازار دارد، از غارت تقریبا نیمی از میلیارد دلار در سکه تبادل گکس در سال 2014 به تقاضای اخیر برای پرداخت در بیت کوین در حمله (برای بی قید و شرط، در اینجا یک پریمیر مفید در بیت کوین است.)

 

اما آیا اتریوم را می شناسید، با ارزش کل سکه ها در حدود 20 میلیارد دلار؟ بیت کوین کش، که از اول ماه اوت بیت کوین جدا شد، ظرف چند ساعت نیمی از ارزش خود را از دست داد و سپس تا روز بعد تقریبا چهار برابر شد؟ توکن گرام یا، گرد کردن چهارگانه بزرگ، ریپل - که ارز آن به نام ریپل شناخته می شود - که در اواسط ماه مه تا کمتر از یک سنت در پایان ماه مارس به حدود 40 سنت رسید؟ (افشای کامل: من قبل از نوشتن این مقاله، سه عدد از این ارزها را در اختیار داشتم اما بعد از آن 800 عدد کم ارزش و اغلب  وجود دارد. شما می توانید ارز رمزنگاری شده را خریداری کنید یا انتخاب یکی از بزرگترین پس از سالها به عنوان یک بازار طاقچه برای آنارشیستها و آزادیخواهان پیچیده تکنولوژیک، در مورد یک شبکه مالی غیر متمرکز تحت کنترل دولت هیجان زده می شود، سکه های دیجیتال ممکن است در آستانه رفتن به جریان اصلی باشد. رون جین، 35 ساله، بنیانگذار سرویس اشتراک گذاری عکس خصوصی به نام در سنت آگوستین، فلوریدا، که تمام پول خود را از بازار سهام گرفته و قرار داده است، گفت: "این وحشی و غرب وحشی است." طناب و املاک و مستغلات. "این مانند رفتن به اینترنت در دهه 90 است. من به صراحت بسیار خوش بین هستم، اما انتظار میرفت که پول چند میلیون دلاری را به دست بیاورم. این فرصت یک زندگی است. امور مالی اینترنت خود را دریافت می کند.

 

ارز دیجیتال تجدید نظر قابل فهم برای هزاران ساله ای است که در طی بحران مالی سال 2008 سن خود را تجربه کرده اند و اکنون تماشا می کنند افزایش پوپولیسم ضد غرببی ، ثبات اقتصاد بین المللی را تهدید می کند

جان گارکو، 22 ساله که اخیرا فارغ التحصیل دوک است که در استرالیا جزیره ای زندگی می کند که مانند بسیاری از افراد مصاحبه شده برای این مقاله خواسته است که نام سکه هایی که در آن سرمایه گذاری کرده اند منتشر نکنند، زیرا هراس از هکرها را هدف قرار داده اند.بر خلاف نسل های پیشین، بسیاری از این سرمایه گذاران دارای حقوق بازنشستگی یا نیستند، از صندوق های سرمایه گذاری دور انداخته اند و به طور کامل به دارایی های دیجیتالی که هیچ ویژگی خاصی ندارند، عادت می کنند. به عنوان راه های سنتی برای ثبات طبقه متوسط بالا با بدهی ها، هزینه های مسکن بیش از حد و بازار کار شکننده، این سرمایه گذاران را در معرض انتقاد کریتسون قرار می دهد نه تنها به عنوان یک محافظت در برابر سقوط داو جونز دیگر، بلکه همچنین به عنوان منطقی ترین و - به معنی سرمایه گذاری پول خود می باشد ..

سباستین دینگز، 33 ساله، مدیر عملیات یک شرکت که محصولات غذای آماده می کند، ارز تتردلار معادل یک دلار اولین بار پس از کالج در سال 2007 شروع به کار کرد. هنگامی که او پول کافی برای سرمایه گذاری در بازار سهام داشت، او گفت: "می خواستم خطرناک باشم یک بازگشت بزرگ را دریافت کنید. "در عرض شش ماه، بازار سقوط کرد .

او گفت: "بنابراین قطعا تخریب وجود دارد .

اکثریت دارایی های آقای در حال حاضر در رمزنگاری شده اند. شک و تردید او در بازار های سنتی توسط تعدادی از علاقه مندان به کریپتو کارنسی در دوران قرون وسطایی خود مشاهده شده است که اخیرا تحولات سیاسی و اقتصادی را مشاهده کرده اند.

 

ساله که استودیوی ضبط کتاب اتاق نادر را در بروکلین اجرا می کند، احساس می کرد ما به یک سطح جدید رسیده ایم که هیچ کس نمی داند چه اتفاقی می افتد. مقالات ارزهای دیجیتال و رمزنگاری شده "چیزهایی که ما توانستیم بر آن تکیه کنیم، به اندازه قابل اعتماد نیستند و ما یک رییس جمهور داریم که هیچ چیز درباره کارکرد اقتصاد نمی داند و او افرادی را معرفی می کند که دیدگاه های خود را درباره چگونگی کار آنها مشخص کرده اند. این بیشتر از هر چیزی چیزی است که مرا ترساند ..

دانلود فیلم به تفکیک سال انتشار