آنهایی که دیگر نیستند.../از آقای بازیگر و صداهای نوستالژیک و خاطره ساز تا کارگردانان نامدار سینما و تلویزیون و نویسنده آثار طنز


سینماپرس: قطعاً یکی از سخت ترین کارها در آستانه نوروز نوشتن از مرگ کسانی است که آثار و یاد آن ها در حافظه جمعی ما ماندگار شده است؛ متأسفانه سال ۹۷ برای اهالی فرهنگ و هنر و به خصوص سینمایی ها سال خوبی نبود و ما شاهد از دست دادن افرادی بودیم که شاید جای خالی آنها به راحتی پر شدنی نباشد.
بازکردن کامل
«اداره کل هنرهای نمایشی» گزارش عملکرد خود را «بدون پیوست مالی» منتشر کرد «کودکان» و «نوجوانان» مظهر سرزندگی هستند در عمل «وظیفه شعر» همیشه این بوده است که آنچه را «سیاست» از «انسان» ربوده است به او بازگرداند! «میوه ممنوعه» به تلویزیون بازمی‌گردد متاسفانه تولید محتوای فضای مجازی در اختیار ما نیست/ نباید اجازه بدهیم جریان‌های فکری مسموم و منحرف با محصولات معیوب فکر و روح جوانان و کو اگر در تدوین «الگوی حکمرانی گردشگری حلال» از «هوش مصنوعی» استفاده کنیم رضایتمندی مردم را افزایش خواهد داد! انجمن تحریم کننده سینمای ایران حالا مدعی اتخاذ رویکرد حذفی در سینما شد! «دیوید سیدلر» درگذشت «حسن نجفی سولاری» دبیر ستاد تحول ساختاری سیما شد نشان درجه یک هنری بر سینه هنرمند متعهد «حسن روح الامین» نشست «سیداحمد میرعلائی» به سراغ «گل بابا» می‌رود/ سعید جلیلی «تیم شوتی» را می‌سازد «جشنواره ملی موسیقی جوان» فراخوان منتشر کرد انجمن تحریم کننده سینمای ایران حالا مدعی اتخاذ رویکرد حذفیِ توسط مدیریت دولتی سینما شد! هنرمندی با نگاه اعتقادی و انقلابی که با شانتاژ و حاشیه‌ها میدان را خالی نمی‌کرد تمام تلاش‌ مان را کردیم که بتوانیم به طنز و کمدی‌شریف و نجیب نزدیک شویم/ به فروش بالای «آپاراتچی» و استقبال مخاطبان امید دارم از زاری برای «سلبریتی‌ها» تا فقدان ارائه حداقل خدمات صنفی به عموم هنرمندان و البته اختصاص «سبد کالا» به برخی افراد خاص! «محمدحسین ایمانی خوشخو» نماینده ویژه وزیر برای راه‌اندازی شهر جهانی فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی و خلاق شد! «ارغوان» ویژه برنامه تحویل سال «شبکه آی‌فیلم» شد «عباس حسین‌نژاد» دبیر هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه «طنزپهلو» شد چون تاسیس «سازمان تئاتر کشور» زمان‌بر است »وزیر ارشاد» با تاسیس «بنیاد تئاتر ملی» موافقت کرد/ به زودی اساسنامه این بنیاد، مصوب خواهد شد!