نقش روابط عمومی ها به عنوان بادیگارد فیلم ها


سینماپرس: روابط عمومی یکی از مهمترین عوامل تاثیرگذار امروز سینمای ایران است که در عین قدرت در سایه تصمیم گیری‌ها قرار دارند و برخی معادلات پشت پرده را رقم می‌زند.
بازکردن کامل
انتشار جدول اجرای عمومی آثار صحنه‌ای جشنواره ملی تئاتر رضوی سریال‌ها و برنامه‌های نوروزی ۱۴۰۳ چقدر مخاطب داشتند؟ «محفل» نمود بارز شیوع تلاوت قرآن در بین اقشار است بیانیه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بیش از یکهزار نفر از اعضای صندوق دارای نشان درجه یک هنری هستند/ برنامه‌های حمایتی متناسب با شأن و منزلت آنان را برنامه‌ریزی کرده‌ایم! «چهره سال هنر انقلاب» نامزدهای خود را شناخت باید از فکر و اندیشه متعالی فیلمسازان انقلابی در راستای تقویت سینمای ارزشمند انقلاب بهره ببریم «ارتش» به این نتیجه رسید «سینما» بهترین مدیوم است که می‌تواند «اثر فرهنگی» به جا بگذارد/ حضور فعال ارتش در تولیدات سینمایی انرژی بخش است «بنیاد روایت فتح» خود را ملزم به عمل در خط «سند اعتلای بسیج» می‌داند/ «بنیاد روایت فتح» مناسب ترین نهاد برای «روایت پیشرفت‌های انقلاب اس «قوی‌دل» روی پرده می‌رود «سمیه‌سادات ابراهیمی» به طور هم‌زمان مدیرکل‌ حوزه مدیرعامل و مدیر روابط عمومی و مدیر امور ‌بین‌الملل کانون شد! افشار: «شهیدآوینی» پرچمدار «هنر متعهد» بود/ فیلم‌های «شهیدآوینی» در کشور تحول ایجاد می‌کرد «ده سالگی» به لهستان می‌رود عملیات «وعده صادق» روی برج آزادی رفت امسال با توجه به شعاری که از سوی رهبر معظم انقلاب تعیین و نام‌گذاری شد «سال شکوفایی فرهنگ و هنر» است «نمایشگاه چاپ دیجیتال ایران» فراخوان منتشر کرد «حمید ابراهیمی» عهده‌دار نقش «شهید حسن طهرانی‌مقدم» شد ۱۳ انیمیشن به اقوام ایرانی رسیدند «علی رویین‌تن» به سراغ ساخت پرتره «شهید سیدابوالفضل کاظمی» رفت «رسول صدرعاملی» با تهیه‌کنندگی «مازیار هاشمی» به سراغ «زیبا صدایم کن» رفت